Doporučujeme osobní odběr bez front: Bystrá 761/10, Praha 9 zítra od 12:00 do 18:00 hodin

Jsme tu pro Vás tel.:  222 224 060   
Logo sex shopu Sexshopik.cz

Nacházíte se: Sexshopik.cz » Články »

LELO – 10 let rozkoše

19.května 2014

„Z malých začátků v obývacím pokoji, až po celosvětový fenomén, kterým je LELO dnes.“

LELO = Luxury Erotic Lifestyle Objects

Příběh „LELO“ začíná ve čtvrti Stureplan ve švédském Stockholmu. Před 10 lety byly kavárny a restaurace plné mladých designérů a umělců, kteří se spolu setkávali, aby snili a konceptech budoucnosti.

A bylo to právě zde, kde se potkali technik Filip Sedic s designéry Ericem Kalenem a Carlem Magnussonem, aby se s nimi podělil o myšlenky na svůj „Projekt potěšení“, známý jako Volonte.

Sedicova myšlenka byla ve své době tak unikátní, že byla jednoduše se smíchem odbývána, jako neuskutečnitelná. Něco jako vzdušné zámky, nesplnitelné sny. A pak, když byl projekt prezentován Kalenovi a Magnussonovi, jejich citlivý design ho udělal naprosto nepřekonatelným.

Je to často obyčejný moment, který přetváří velkou myšlenku na skutečnost.

A to dokázali s LELO. Následovalo mnoho diskuzí, než se dohodli na představě “sexuální hračky“. Procházeli ulice Stockholmu a zjistili absenci kvalitních výrobků. Vše, co viděli bylo levně udělané, uboze designované a co nejhorší, někdy i zdraví škodlivé.

A tak oproti původní představě opustili svá zaměstnání, aby mohli všechen svůj čas věnovat projektu. Trio začalo koncipovat plány, jak LELU vytvořit cestu do budoucnosti. Vše od baterií a motoru umístěných uvnitř, kvalitního testování až po nový systém balení.

Kombinací Sedicova zaujetí pro technologii s Kalenovým a Magnussonovým uhlazeným a sofistikovaným přístupem k designu, byl vytvořen první prototyp LELA.

Každý vzorek byl smontován ručně v Sedicově obýváku a jako první je vždy viděli přátelé, manželky, přítelkyně a matky. Odezva a zpětná reakce jim dala v této rané fázi klíčový důkaz, že platí princip „méně je více“. A tak začali vytvářet velmi strukturovanou obchodní značku.

Další věcí bylo, si hned na počátku vyjasnit, že LELO vibrátory nikdy nebudou vypadat jako typické „sexuální hračky“.

Když se tato myšlenka ujala, pomohla vymezit čistší směr obchodní značky.

Jakmile koncept LELA dostal tvar, další na řadu přišel těžký úkol přesvědčit obchodníky, že zákazníci by chtěli toto nové „přiblížení rozkoše“ poznat.

Navštěvují první obchody napříč Evropou. Tým se okamžitě setkává s reakcí. Je to překvapení a nevěřícnost. Mohou zákazníci typických „sexuálních hraček“ docenit prvotřídní, kvalitní design?

Tým se nakonec rozhodne umístit malou část LELO výrobků do obchodů se zaměřením na design. Byli to právě tito majitelé obchodů, kteří dali LELO šanci.

Samozřejmě to nebylo vůbec jednoduché dostat LELO produkty do poliček obchodů a zde vyzdvihnout kvalitu výrobku a nepřehnat to. Tento postup firmy byl účinný a postupně začaly chodit dotazy na LELO.com. A tak si LELO našlo svou vlastní cestu do rukou žen, napříč Evropou.

Reputace LELO stoupala. V roce 2005 odcestoval tým do Las Vegas na svou první mezinárodní prezentaci.

Firma šla svou vlastní cestou. Rozhodla se vyrobit kolekci erotických pomůcek z 24-karátového zlata. Trvalo to dva roky.

LELO bude vždy obchodní značkou, která bude hledat možnost jak vést spíše než někoho následovat.

Je to projekt, který vyrostl z malých začátků a transformoval se do geniálního, mezinárodního fenoménu, který úspěšně pokračuje až do dnešních dnů.

MN

zdroj: LELO, Ten years of pleasure



Přihlásit se

E-mail:
Heslo:
Registrace Zapomněli jste své heslo?
smazat

k hlavnímu obsahu ↑

Přepnout na mobilní verzi webu