Jsme tu pro Vás:  222 224 060
Logo Sexshopik.cz

Jak vrátit nebo reklamovat zboží?

Jak reklamovat zboží?

Dorazilo Vám nefunkční zboží nebo není v pořádku? Pokud není zboží v pořádku, tak nám jej zašlete zpět spolu s přiloženým formulářem.

Do balíku přiložte následující:

  • vyplněný a podepsaný formulář 📑 s označením reklamovaného zboží
  • kompletní reklamované zboží

Po obdržení zásilky Vás budeme informovat, reklamaci se snažíme vyřídit během několika dnů.

Detailní informace naleznete v našich Obchodních podmínkách v odstavci Reklamace.

Jste nespokojeni se zbožím?

Zboží můžete do 60 dnů od doručení vrátit zdarma a bez udání důvodu. Právo na odstoupení od smlouvy se tedy nevztahuje zejména na dodávku erotického pomůcek a spodního prádla vč. punčochového zboží, u kterého došlo k porušení originálního obalu, případně pečeti (pokud je zboží nebo jeho obal opatřeno pečetí).

Prosíme, vezměte na vědomí, že toto zboží, je svým charakterem velice specifické a nemůže být především z hygienických důvodů vráceno. Zboží bez obalu nebo s porušeným obalem je dále neprodejné. Jistě byste sami nechtěli, aby Vám bylo prodáno zboží bez obalu, nebo dokonce použité.

Zašlete nám jej zpět spolu s přiloženým formulářem.

Do balíku přiložte následující:

  • vyplněný a podepsaný formulář 📑 s označením nevhodného zboží,
  • kompletní zboží včetně příslušenství, které vracíte.

Je vrácení zásilky zdarma?

Na vracení zboží lze využít Zásilkovnu. Vrácení zásilky je zdarma.

Za jak dlouho mi budou vráceny peníze?

Peníze budou vráceny v jednotkách dnů od obdržení zásilky, nejdéle však do 14 dnů.

Detailní informace naleznete v našich Obchodních podmínkách v odstavci Odstoupení od smlouvy.

Jak doručit zásilku zpět?

Jak zaslat zásilku prostřednictví Zásilkovny?

  1. Vhodně zabalit zásilku.
  2. Odneste balíček na nejbližší pobočku Zásilkovny.
  3. Obsluze nahlásit 8-místný PIN kod, který je uveden na faktuře.
  4. Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku.
  5. Zásilku k nám doručí během několika dnů.

Vždy si vyžádejte u obsluhy potvrzení o zaslání balíčku!

Nemohu nalézt PIN kod pro vrácení zásilky?

PIN kod je uveden na formuláři pro vrácení zboží nebo kontaktujte zákaznickou podporu.

Jaká je doručovací adresa pro vyřízení reklamace?

Adresa skladu: FulFillment CZ/Acebiz, Kozomín 01, 27745, Kozomín

  Přihlaste se a získejte slevu na první nákup!* 
*Kupon platí při objednávce nad 500 Kč

k hlavnímu obsahu ↑

📱 Přepnout na mobilní verzi webu

Přihlásit se

E-mail:
Heslo:
Registrace Zapomněli jste své heslo?
smazat